• 146762885-12
  • 149705717

News

Ciò chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate i connettori elettronici?

U connettore elettronicu hè una parte indispensabile di l'industria elettronica.Ùn permette micca solu chì u currente scorri à traversu u circuitu, ma ancu facilita u mantenimentu è a sostituzione è simplificà u prucessu di produzzione.Cù a più precisione è a miniaturizazione di i connettori elettronichi, i bisogni di i cunnessi elettronichi sò più alti, cum'è una alta affidabilità, un picculu voluminu, un altu rendiment di trasmissione è cusì.

A parte chjave di u connettore elettronicu hè u terminal, chì hè equivalente à un picculu connector.Cunnette certi equipaghji cù u listessu rendimentu o differente per assicurà u funziunamentu lisu di alcune parti o u flussu lisu di corrente, in modu chì tuttu l'equipaggiu pò operare.A maiò parte di i materiali di i connettori elettronichi ùn sò micca listessi.Perchè e pruprietà è e funzioni di i lochi utilizati sò diffirenti, a selezzione di materiale serà ancu diversa.Certi anu bisognu di resistenza à a temperatura alta è certi anu bisognu di resistenza à a corrosione.In corta, a selezzione di materiale hè determinata secondu a situazione specifica.I connettori elettronici ghjucanu un rolu impurtante in tuttu u sistema, cusì l'ingegneri elettronichi ùn sò micca solu attenti à i chips, ma ancu altri cumpunenti elettronichi.

In u funziunamentu veru, micca ogni tipu di connettore elettronicu hè adattatu, è parechje situazioni accaderanu spessu.Per esempiu, usendu connectors cheap eventualmente pagà un prezzu altu è dispiace, risultatu in u fallimentu di u funziunamentu nurmali di u sistema, richiamatu di u produttu, i casi di responsabilità di u produttu, danni, rework è mantenimentu di u circuit board, è dopu a perdita di i clienti.

Per a selezzione di connettori elettronici, i seguenti punti deve esse cunsideratu chjaramente: 1.Chjarificà u so propiu usu, specificazioni è esigenze di prestazione.

2. Cunsiderate l'attuali, a resistenza di a temperatura, a resistenza à u fretu, a vibrazione è altri fattori secondu l'ambiente di serviziu

3. U spaziu è a forma sò ancu impurtanti.Di solitu cuntrolla u tipu di prudutti di cunnessu utilizati

4. Proprietà meccanica cum'è a forza di pluging pò permette à u fabricatore di furnisce rapporti di prova

5. Infine, u prezzu deve esse cunsideratu.Prestate attenzione à i connettori economici.U risicu causatu in a tappa più tardi hè enormu.U tempu è l'energia sò spiegati.Se ritravate in a tappa più tardi, u guadagnu ùn vale a pena a perdita.

Di sicuru, u megliu modu hè di truvà un fabricatore di cunnessu elettronicu d'alta qualità per cunnette direttamente cù l'ingegnere;Sè avete bisognu di cooperà cù i fabricatori di connettori o avete dubbii nantu à i connettori, fate attenzioneShenzhen Atomconnettori.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2021