• 146762885-12
  • 149705717

News

U tempu di consegna di i grandi fabricatori di connettori stranieri hè allargatu, è a sustituzione domestica hè ghjustu à tempu

Ricertamenti, per via di i prezzi di a materia prima è a penuria, assai fabbriche di connettori anu allargatu u ciculu di consegna.I pruduttori di connettori stranieri anu affruntatu u tempu di consegna hè troppu longu, cusì porta ancu i pruduttori di connettori domestici l'uppurtunità di rimpiazzà.

Per un bellu pezzu, l'imprese di connettori stranieri sò stati affruntati cù u prublema di longu tempu di consegna, è recentemente per via di l'epidemie è di l'aumentu è a carenza di materie prime, u tempu di consegna hè stata allargata di novu.Ricertamenti, JAE, Molex, TE è altre cumpagnie di connettori stranieri anu cambiatu u so ciculu di consegna per via di l'aumentu di i prezzi di a materia prima è a carenza.

Ancu s'ellu, parechji fabricatori di connettori domestici ancu per via di i prezzi di a materia prima è fora di magazzini è consegna allargata, ma paragunatu à i fabricatori stranieri occupanu sempre assai vantaghji, cum'è una consegna più corta, un serviziu flessibile, un costu più bassu, chì porta ancu i pruduttori domestici l'opportunità. per rimpiazzà.

Hè capitu chì u tempu di consegna di i fabricatori di connettori domestici in generale hà bisognu di 2 ~ 4 settimane, l'esteru hà generalmente bisognu di 6 ~ 12 settimane.In l'ultimi dui anni, u tempu di consegna di i fabricatori stranieri cuntinueghja à allargà, è u tempu di consegna pò ancu ghjunghje à 20 ~ 30 settimane.

À u listessu tempu, sottu a tendenza generale di a sustituzzioni domestica, i pruduttori domestici sò gradualmente realizatu a localizazione di cumpunenti elettronichi.

Inoltre, a guerra cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina hà causatu un grande impattu in Corea, postu chì hè assai dipendente da l'impurtazioni di chips è cumpunenti core.Dopu chì Biden hà pigliatu l'uffiziu, hà cuntinuatu a pusizione dura di Trump nantu à e restrizioni di u cummerciu di a Cina, è a guerra cummerciale trà a Cina è i Stati Uniti continuarà à limità, per quessa, a sustituzione domestica hè urgente!

Sicondu a cunnessione di cable internaziunale, capiscenu, u fabricatore di cunnessu domesticu attuale cù R & D cuntinuu, parte di u rendiment di u produttu hà righjuntu u livellu mainstream internaziunale, in a pulitica domestica per sustene attivamente e cundizioni favurevuli, l'imprese domestiche di connector ùn sò micca solu i vantaghji di tempu di piombu più brevi, pudia dinù s'appoghjanu nant'à u prugressu tecnologicu, capacità di risposta rapida è u vantaghju di u costu ghjunghje gradualmente a sustituzione domestica, Ottene un aumentu sustanziale di a quota di mercatu.

In fronte à l'aumentu di u materiale è a carenza di opportunità di rimpiazzamentu domesticu, i pruduttori di connettori domestici anu da cuntrullà a qualità di i connettori prima per perseguite l'opportunità.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021