• 146762885-12
  • 149705717

News

L'applicazione di i connettori

I connettori sò principarmenti usati per cunnette dati, segnali è alimentazione elettrica trà l'equipaggiu di rete è e facilità meccaniche.Sò ancu chjamati connectors, plugs and sockets in Cina.Sò inseparabili da a vita di ogni ghjornu è da a produzzione industriale.I connettori industriali sò spessu usati in ambienti più duri cà i sbocchi di muru interni, ma di solitu ùn avemu micca nutatu.Fighjemu un ochju à ciò chì i connettori ponu fà chì sò spessu trascurati.

Prima di tuttu, in u transitu ferroviariu, per esempiu, in treni bullet o treni d'alta velocità, cumu pudete parlà più fermu, navigà in u Web più veloce, o fighjate i prugrammi in alta definizione?S'è vo avete passatu assai tempu in u trenu, sapete quantu hè impurtante questu, è u connettore hè rispunsevule per u flussu stabile di signali, chì vi permette di gode di una WiFi liscia.

Quandu si vede un avvenimentu, cum'è una partita di tennis, u connettore pò esse stallatu nantu à a sedia di l'arbitru è cunnessu à l'urdinatore di l'arbitru per assicurà l'alimentazione è a cumunicazione normale.Si pò dì chì u funziunamentu liscia di u ghjocu, u connector hè rispunsevuli di.

Durante l'esibizione di un spettaculu, cum'è un cuncertu pop rock, teatru o musicale, u connettore pò furnisce una trasmissione di signale affidabile è robusta, un spettaculu eccitante senza ellu.

In stazioni di energia, in particulare in switchgear outdoor, i connettori industriali ghjucanu a so prestazione unica.L'esposizione constante à u sole, u ventu, a polvera, a pioggia è u ghjacciu furnisce una cunnessione sicura à l'armadiu di cuntrollu.

Connettori affidabili è pruvati sò soprattuttu populari in l'energia eolica, cum'è i sistemi di slurry per turbine eoliche.

In i robots, i connettori sò ancu indispensabili.Grazie à i connettori, i robots sò più faciuli di operare è automatizà.

In u prucessu di pruduzzione, cum'è 3 per u cuntrollu CNC

- Centru di machinazione di 5 assi, foratura, fresatura, machini di perforazione, sistema CNC multi-assi ùn pò esse separatu da u connettore, USB apertu, elaborazione DNC di rete TCP / IP è trasmissione di dati.

In fatti, torni, machini di trasfurmazioni di plastica, presse di stampa, machini di trasfurmazioni di metalli è di legnu, gru elettriche, equipaghji di produzzione di semiconduttori, macchinari di trasfurmazioni è imballaggio di l'alimentu è di e bevande tutti usanu connettori per ottene a putenza, u signale è a cunnessione di a macchina di dati.

Questu hè un pruduttu di unità distribuitu Siemens.U cunduttore à manca è u mutore à diritta sò cunnessi da un cable aranciu cù connettori harting à i dui estremità.Comu pudete imagine, sè ùn avete micca aduprà u connettore, a cunnessione di u cable fissu, i lati manca è destra di l'equipaggiu ùn hè micca solu a distanza hè fissa, è se una volta avete bisognu di spustà o trasportu, avete da spustà dui equipaghji inseme. , estremamente inconveniente.È l'usu di connettori per cunnette, i dui equipaghji ponu esse separati u trasportu di imballaggio, split in ogni mumentu, assai convenientu!

Vantaghji di i connectors

Allora, connectors in i nostri spazii di a vita, interspersed with its shadow, or clear or vague.L'embodiment più chjaru hè l'embodiment di u connettore meccanicu, i dui estremità di l'interfaccia di l'instrumentu, ghjucanu u rolu di cunnessione.

I vantaghji di u connector, cusì chì in l'applicazioni di a vita cuntinueghja à espansione, ma ancu per dimustrà un rolu diversu, per a nostra vita per portà comodità, ma ancu ùn pò esse sottovalutata, allora chì sò i vantaghji di u connector?

Prima, u rolu di ponte di u connettore è a so cunvenzione.Funzione di cunnessione Connector, hà cambiatu u svantaghju di spazii glubale di grande spaziu, cunnessu cù a cumminazione di grande spaziu, cusì à rializà a cunnessione trà a superficia tridimensionale, rializeghja l'unificazione di u pianu, questu hè u più grande vantaghju di u pezzu di plug. , simplice è chjucu, cunvene.

Siconda, u connector hè chjucu è cuncisu, una volta chì u prublema di cunnessione hè truvatu, hè faciule di riparà è rimpiazzà;È a velocità di l'aghjurnamentu di u connettore hè veloce, pò esse realizatu a rinuvazione è a sostituzione di cumpunenti interni, chì hè più impurtante per u risparmiu di costu è l'assicuranza di sicurezza di tuttu u prughjettu.In terzu, hè faciule di mantene è aghjurnà rapidamente.

Infine, u disignu di u connector hè flexible, chì hè unu di i criterii principali per noi di sceglie.U disignu di u connettore hè chjucu, faciule d'installà, faciule da sguassà, è assicura a so sicurezza è integrità, chì incarna profondamente a teoria classica chì a cuncentrazione hè essenza.

Dunque, u connettore cum'è cumpunenti meccanichi è elettrici in a nostra vita ghjucanu un rolu enormu, per furnisce un sistema di cunnessione di ponte, sottosistemi o cumpunenti, segnali di trasmissione o energia, hè un pruduttu indispensabile di i prudutti elettrici è elettronichi, per ottene a cumminazione di sta riva. è l'altra riva, cum'è un ponte, mantene tutta a strada liscia.


Tempu di post: 18-novembre-2021