• 146762885-12
  • 149705717

News

Munich sud China ilittronica |ATOM vi invita sinceramente à visità!

visita 1

Cum'è tutti sapemu, cum'è a tecnulugia di l'informazione elettronica cuntinueghja à maturà, 5G hè rapidamente implementatu è cummercializatu in u mondu à una velocità senza precedente, perit, Electronics Fair South China Munich si terrà u 28-30 d'ottobre di u 2021 in Shenzhen International Convention and Exhibition Center (Bao 'an New Pavilion), chì furnisce un circulu di cumunicazione prufessiunale à traversu a monte è a valle di l'industria di fabricazione intelligente elettronica.

A mostra riuniscerà più di 500 espositori, l'elite di l'industria è i cumpratori andaranu à sta grande riunione di più di 50 000 persone, l'esposizione hè prevista per esse 40 000 metri quadrati, a scala è a qualità di l'esibizione serà aghjurnata di novu.Cum'è una eccellente impresa di marca propria in u campu di l'elettronicaconnettori, A cumpagnia ATOM hè statu invitatu à participà à sta mostra.

visita 2

[Nome di l'esposizione] Munich South China Exhibition Equipment Produzzione Elettronica

[Locu] Shenzhen International Convention and Exhibition Center (Bao 'an New Pavilion)

[Ora di l'esposizione]27-29 dicembre, 2021

[Stand No.] Hall 17, 10H40

A mostra si focalizeghja nantu à l'applicazioni tecnologiche calde cum'è 5G, Internet di e cose, automobili, neutralità di carbonu, semiconduttori di terza generazione, automatizazione industriale, visione di a macchina, wearables, elettronica di cunsumu, è casa intelligente sottu u tema di "Convergenza è Innovazione". Tuttu u "novu" splendente, una riunione di mostra, riunendu un numeru di imprese d'alta qualità in l'industria elettronica, imprese lucali di alta qualità è imprese in i campi caldi.

visita 3

ATOM Corporation hè un fabricatore prufessiunale di connettori elettronici chì integra R&D, produzzione è vendita.Dopu anni di crescita, ATOM hà avà una squadra di tecnichi anziani sperimentati, prufessiunali è divertenti, Diventa u benchmark in u campu di i connettori.

Fede 、 creativa 、 cuntinuu è serviziu sò u spiritu di l'impresa è u scopu di lotta di ATOM Technology.Cù anni di sforzi cuntinui, ATOM hà sviluppatu a so propria marca "ATOM" in Cina.Passatu cù successu ISO / TS / ROHS / ERP è altre certificazioni di u sistema è ottenutu parechji onori, cum'è l'imprese d'alta tecnulugia naziunale. L'impresa high-tech di Shenzhen. In seguitu, ATOM hà imbarcatu in un viaghju di gloria è sognu è hà una crescita rapida sorprendente in una manera straordinaria. salti è limiti.

A tecnulugia di Shenzhen Atom furnisce principalmente: Connettore per schede di memoria SD, Presa per carta SIM, Presa per carta Nano Sim, Presa per carta Tf, Connettore Fpc, Connettore Wire To Board, Connettore USB, Connettore Type C, Connettore Rj45, Connettore Mini Rf, Connettore per batteria, Connettore scheda a scheda, Zif Fpc Connettore, Connettori Terminali, Connettore Pin Header Chine ecc.

I prudutti sò principarmenti applicati in più di vinti campi: prudutti di l'informatica è periferiche, prudutti elettronichi digitali, prudutti elettronichi di cumunicazione, prudutti elettronichi di l'automobile, prudutti elettronichi di terminal bancari, prudutti elettronichi medichi è apparecchi elettronichi per a casa, etc.

ATOM favurisce "a ghjente prima è l'innuvazione tecnica", è persegue u travagliu serio, realistu, eccellente è aggressivu.ATOM è voi, i nostri stimati clienti, avanzate versu u splendidu futuru cù u passu fermu è u stilu sinceru.


Tempu di Postu: Dec-11-2021