• 146762885-12
  • 149705717

News

A causa di l'impattu di COVID-19

A causa di l'impattu di u COVID-19, l'imprese di u cummerciu esteru di a Cina ùn ponu micca esce è i clienti ùn ponu micca entra. In u risultatu, l'imprese di u cummerciu esteru sò affruntate serii difficultà, è ci sò sferenze di dimensione è struttura trà e piccule è medie imprese. grandi imprese.Sutta l'estimulazione di parechji fatturi cum'è a situazione epidemica è e pulitiche, u live streaming hè esplutatu.E piattaforme di capu cuntinueghjanu à inclinare e risorse versu u live streaming, è u live streaming cù e merchenzie hè quasi diventatu u standard di tutte e piattaforme maiò.Aduttà u metudu di cummercializazione di trasmissione in diretta cù merchenzie ùn solu cambia u modu tradiziunale di vendita, ma furnisce ancu una nova piattaforma di cummercializazione per l'imprese, chì incita l'imprese à parlà cù l'ospiti faccia à faccia, in modu chì ponu cooperà più rapidamente è più efficace.

Per rispettà a tendenza attuale, Shenzhen Atom Technology Co., Ltd. realiza attivamente a trasmissione in diretta nantu à a piattaforma internazionale alibaba.

slot per carte

A cumpagnia hà iniziatu l'affari di u cummerciu esteru in u 2008, finu à quì, per i prudutti di a cumpagnia sò esportati in tutte e regioni di u mondu, i clienti includenu JABIL, Millet, Hikvision, Schneider è altri marchi famosi internaziunali.

slot per carte 2

I prudutti sò principarmenti usati in parechji prudutti elettronichi, cumpresi mobili intelligenti, prudutti elettronichi digitali, prudutti elettronichi di cumunicazione, prudutti elettronichi medichi, prudutti elettronichi muntati in veiculi, prudutti elettronichi di terminal bancari, prudutti elettronichi d'apprendimentu è altri campi.

slot per carte 3

Pudete andà à a stazione internaziunale Alibaba per seguità a nostra trasmissione in diretta.


Tempu di Postu: Mar-08-2022