• 146762885-12
  • 149705717

News

U connettore USB impermeabile ATOM furnisce una soluzione di interconnessione più sicura per ogni tipu di prudutti elettronici

U connettore USB hè un pruduttu di cunnessu cumuni in a nostra produzzione è a nostra vita, chì pò esse usatu per a carica rapida è a trasmissione di dati efficiente.Per adattà à una gamma più larga di scenarii d'applicazione, ATOM hà lanciatu un prufessiunalecunnessu USB impermeabile.

U pruduttu adopta un design di guarnizione impermeabile, pò prevene efficacemente u liquidu esternu in u sistema di circuitu di l'equipaggiu, per risponde à i requisiti impermeabili di ogni tipu di prudutti elettronici.

U connettore USB Type-C impermeabile hà i seguenti vantaghji: integrità di u signale, cunsumu di energia è prutezzione di l'ambiente:

I. Requisiti per l'integrità di u signale

L'integrità di u signale più altu hè uguale à a velocità di dati più veloce, per quessa, hè megliu di sceglie u pruduttu di u connettore USB Type-C cù a megliu integrità di u signale.In certi casi, u fabricatore di connettori pò furnisce un throughput di 10 Gbps basatu annantu à l'esperienza cù i prudutti di dati precedenti.

Dui, esigenze cunsumu putenza

Perchè i prudutti di cunnessu USB type-c ponu trasmette finu à 100W di putenza à 5A, è i sistemi Micro USB ponu trasmette 10W à 5A.Dunque, i prudutti di u connettore USB Type-C caricanu più veloce è esigenu più putere.

Trè, esigenze di prutezzione ambientale

Per furnisce a prutezzione ambientale richiesta da l'utilizatori, i connettori USB di tipo C impermeabili anu bisognu à avè sigilli di gomma è alloggi senza saldatura per esse impermeabili, è questi connettori duveranu esse impermeabili IPX8 (sicondu IEC 60529) è abbastanza durable per fà migliaia d'inserzioni. .L'aggiunta abituale di funzioni di fissazione di a scheda aiuta à ottene un disignu robustu di connettori USB Type-C impermeabili è furnisce una alta affidabilità è qualità.

1

I paràmetri di rendiment

Corrente massima per cuntattu 5.00A

Tensione - Massimu 20V

Resistenza di cuntattu 40 mω Max

Resistenza d'insulazione 100 mω Min

Tensione resistente 100V AC RMS

U vantaghju di u produttu

U livellu di prutezzione righjunghji IPX8

Terminal placcatu d'oru, resistenza à l'ossidazione è resistenza à a corrosione, trasmissione più stabile

Pò travaglià in un ambiente chì varieghja da -40ºC à +80ºC

Applicazione industriale

l'ATOMconnettori USB impermeabilisò usati in l'urdinatori, smartphones, tablette, laptops, wearables, picculi apparecchi domestici, centri di dati, dispositi medichi, sistemi di infotainment in vittura, è più.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022