• 146762885-12
  • 149705717

News

2021 Statu di sviluppu di l'industria di i cunnettori in Cina è analisi di dimensione di u mercatu

 

Cum'è l'unità di basa di trasmissione di segnali è di scambiu d'infurmazioni, determina chì i prudutti finali implicati in u campu anu da esse usatu, u mercatu di l'applicazioni downstream di u connettore copre quasi tuttu u campu di l'industria elettronica.Attualmente, a Cina hè diventata u più grande mercatu di connettori di u mondu, in u 2019, a dimensione di u mercatu di i connettori di a Cina hè di 22,7 miliardi di DOLLARS.

Cù u trasferimentu cuntinuu di l'industria di a fabricazione elettronica in Cina, l'industria hà ottinutu u sviluppu rapidu, è u surplus cummerciale cuntinueghja à espansione.Ma in u prisente, l'industria di fabricazione di cunnessu di a China hè sempre duminata da i prudutti di u livellu bassu, i prudutti d'altitudine in a quota di u mercatu internaziunale hè bassu.

1. Vista panoramica di a catena di l'industria di u connettore: largamente usata in downstream

Connector hè un tipu di signali o signali otticu è forza meccanica per fà u circuitu o canali otticu on, off o cunversione di cumpunenti funziunali.U mercatu upstream di l'industria hè u mercatu di materie prime, chì hè principalmente divisu in materie prime è materie prime non metalliche.U mercatu mediu hè l'industria di fabricazione di connettori, chì hè pruduttu da imprese di fabricazione.

In ogni locu induve a cunnessione di u signale fotoelettricu hè necessariu, i connettori fotoelettrici sò usati.I connettori sò unu di i cumpunenti basi necessarii per a cunnessione elettrica di tuttu u sistema di circuitu.U downstream quasi copre l'industria elettronica, cumprese l'aviazione, l'aerospaziale, l'equipaggiu militare, i cumunicazioni, l'urdinatori, l'automobile, l'industria, l'apparecchi domestici è cusì.

2. China hè diventata u mercatu di connector più grande di u mondu

Sicondu Bishop & Associates, u mercatu di i connettori in Cina continentale era di $ 22,7 miliardi in 2019, in crescita di 8,4% in paragunà à u listessu periodu in 2018 è cuntendu u 31,4% di a quota di u mercatu mundiale, facendu u più grande mercatu di vendita di connettori in u mondu.Da u 2010 à u 2019, a dimensione di u mercatu di i connettori di a Cina hè aumentata da 10,8 miliardi di dollari americani à 22,7 miliardi di dollari americani, cù una crescita cumposta di 8,56%.

In u 2019, u mercatu di i cunnettori di u cuntinente cinese hà rappresentatu u 31,4% di a quota di u mercatu mundiale, facendu u più grande mercatu di vendita di connettori in u mondu.

3. L'excedente di u cummerciu di fabricazione di connettori di China si sviluppa annu per annu

Sicondu i dati doganali, in u 2020, u voluminu tutale di l'importazione è l'esportazione di a fabricazione di i cunnessi di a Cina era di 4,739 miliardi di usd, di quale u voluminu di l'esportazione era di 3,592 miliardi di dollari, cù una crescita annu di 14,78%;L'impurtazioni eranu 1.147 billion DOLLARS, calata 13.89% annu annu.L'excedente cummerciale di a Cina hà righjuntu $ 2,445 miliardi.

Connector Manufacturing Industry da 2017 à 2020, u surplus di u cummerciu di China cuntinuò à espansione, soprattuttu per via di u trasferimentu di fabricazione di l'elettronica in Cina, l'impresa di produzzione naziunale di grande connettore hà introduttu a ricerca avanzata è u sviluppu, l'equipaggiu di produzzione, hà furmatu un altu livellu di squadra di ricerca è sviluppu. , hà ristrettu u distaccu tecnologicu cù l'imprese di punta internaziunale, a forza di a cumpetizione hà rinfurzata significativamente.

4, u vantaghju cumpetitivu di u mercatu high-end di u connettore Chine ùn hè micca abbastanza

Puru China hè u più grande mercatu connector di u mondu, ma a causa di l'industria di connector di China hà iniziatu relativamente tardi, a pruduzzione attuale di u connector hè principarmenti low-end, high-end products market share hè bassu.I prudutti di u connettore domesticu ùn mancanu di ricerca è sviluppu indipendenti è standardi cunnessi, i pruduttori di prudutti d'alta gamma sò pochi, a qualità hè generale;Inoltre, a maiò parte di i fabricatori domestici sò chjuchi è mancanu di vantaghji di costu cumparatu cù i fabricatori d'oltremare.

 

Shenzhen Atom Technology Co., Ltd, furnisce principalmente connettori elettronici di alta qualità per i clienti. I prudutti includenu:Presa di carta SIM, Connettore push push per carta SD, Presa per carta Micro SD, Connettore doppia SIM, Connettore per carta di memoria, Connettore Fpc 0,5 mm, Connettore Zif, Connettore Crimp Wire To Board, Connettore USB, Connettore USB Type C, Connettore RJ45 Shield, Connettore coassiale RF, Connettore per caricatore di batteria, Connettore scheda a scheda, Connettore scheda 0.4 a scheda è ecc.


Tempu di Postu: Dec-28-2021